Essentials Authentic Wieszak na ręcznik kąpielowy
GTIN: 4005176324345
Specyfikacja techniczna
- Kolor: Chrom
- Pełna specyfikacja
Essentials Authentic Wieszak na ręcznik kąpielowy
Opis
GROHE 40653001 Essentials Authentic Wieszak na ręcznik kąpielowy
materiał: metal
626 mm (rozstaw otworów 582 mm)
ukryte mocowanie
GROHE StarLightpowłoka chromowa
Specyfikacja
Waga | 1 kg |
---|
Specyfikacja techniczna
Producent | GROHE |
---|---|
Kolor | Chrom |
Wysyłki
Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
---|---|---|
Wysyłka DPD | 19,00 zł | 25,00 zł |
Transport BUS SklepBaterie.pl STREFA 1 [ pokaż mapę ] | 89,00 zł | 99,00 zł |
Transport BUS SklepBaterie.pl STREFA 2 [ pokaż mapę ] | 109,00 zł | 119,00 zł |
Transport BUS SklepBaterie.pl STREFA 3 [ pokaż mapę ] | 139,00 zł | 149,00 zł |
Odbiór osobisty Wolica k/Janek poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:45 sobota: 10:00 - 13:45 ul. Sękocińska 29 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Kraków + 2-4 DNI ROBOCZE poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00 ul. Josepha Conrada 63 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Gdańsk + 2-4 DNI ROBOCZE poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00 ul. Emilii Hoene 10 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Bełżyce k/Lublina + 2-4 DNI ROBOCZE poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00 ul. Wilczyńskiego 48 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Łódź + 1-3 DNI ROBOCZE wtorek: 13:00 - 17:00 czwartek: 13:00 - 17:00 ul. Traktorowa 11 |
Gratis | Gratis |
G R O H E
GROHEjest wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, cenionym za wprowadzanie na rynek produktów innowacyjnych. Jako globalna marka,Groheopiera swoje wartości na technologii, jakości, designie i zrównoważonym rozwoju, żeby zagwarantować to, za czym stoi dewiza “Pure Freude an Wasser”. Miejscem kreowania innowacji i znakomitego designu są Niemcy, dlatego produktyGROHEnoszą znak jakości „Made in Germany”, co umacnia pozycję marki w świadomości konsumentów. Wszystkie fabrykiGrohekorzystają z niezwykle precyzyjnej inżynierii produkcji, żeby zapewnić jak najlepszą zgodność wyrobów z wysokimi standardamiGROHE. Dzięki temu firma ma pewność, że jej produkty są w stanie sprostać najbardziej bezkompromisowym wymaganiom z zakresu jakości wykonania i funkcjonalności. W ciągu ostatnich 10 lat sukces firmyGROHEzostał potwierdzony przez ponad 240 zdobytych nagród za design i innowacje oraz zajęcie miejsca w pierwszej trójce rankingu “Germany’s most sustainable major companies”. ProduktyGROHEmożna odnaleźć w wielu prestiżowych projektach architektonicznych na całym świecie, co świadczy o uznaniu, jakim marka cieszy się wśród architektów, projektantów wnętrz oraz developerów.
Warunki Gwarancji
Warunki gwarancji GrohePrzedmiotem gwarancji Gwaranta są wszelkie produkty sprzedawane pod nazwą firmy Grohe AG & Co. KG, Niemcy1. Zakres stosowania1.1. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.1.2. Gwarancja obejmuje tylko wyroby wprowadzone do obrotu i oznakowane przez upoważnionych importerów współpracujących z Gwarantem.1.3. Gwarancja na sprzedany wyrób konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani niezawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności wyrobu z umową.2. Deklaracja gwarancji2.1. Gwarant potwierdza zgodność wyrobów z oznakowaniem i gwarantuje ich przydatność do zastosowania zgodnego z przeznaczeniem, jeżeli ich montaż i użytkowanie są zgodne z zasadami i wymaganiami określonymi w Instrukcji montażu, przekazanej przez producenta wraz z wyrobem.2.2. Gwarant oświadcza, że wyroby zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami.2.3. Gwarant odpowiada za wady wyrobu, ujawnione w trakcie ich odbioru przed montażem lub w trakcie użytkowania, a będące skutkiem błędów produkcyjnych lub niewłaściwej jakości materiałów użytych do produkcji.2.4. Gwarant nie odpowiada za wady montażu, użytkowania i konserwacji wykonanych niezgodnie z Instrukcją producenta oraz za uszkodzenia mechaniczne wyrobów odebranych u sprzedawcy lub zamontowanych. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić kompletność produktu w momencie jego odbioru. Po odebraniu produktu przyjmuje się że dostarczony został produkt kompletny. Zamontowanie wyrobu poświadcza brak widocznych wad czy niekompletności wyrobu przed montażem.3. Zasady gwarancji3.1. Okres gwarancji• 5 lat od daty zakupu - dla produktów zakupionych w autoryzowanych punktach sprzedaży Grohe na terenie Polski przez osoby fizyczne i prawne (przy użytkowaniu produktów w zakładach w autoryzowanych punktach sprzedaży Grohe na produkcyjnych i obiektach użyteczności publicznej termin gwarancji również wynosi 5 lat, pod warunkiem dokonywania regularnych (przynajmniej raz w roku), udokumentowanych, przeglądów technicznych i konserwacji produktów przez osobę upoważnioną.• 10 lat od daty zakupu dla wybranych produktów do zabudowy podtynkowej (dotyczy produktów wyprodukowanych po 01.06.2013, dokładna lista numerów katalogowych produktów objętych 10 letnią gwarancją znajduje się na stronie www.grohe.pl)• 2 lata od daty zakupu – dla części zamiennych.3.2. Postępowanie reklamacyjne• Kupujący jest zobowiązany zgłosić wykryte wady niezwłocznie po ich ujawnieniu, szczególnie w przypadku możliwości lub wystąpienia szkody, jednak nie później niż 2 m-ce od ich zauważenia, natomiast Gwarant ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia i dołoży starań do sprawnego i szybkiego usunięcia wady, gdy uzna, że reklamacja jest zasadna.• Reklamację zgłasza kupujący uprawniony z dokumentu zakupu, np. na załączonym wzorze. Zgłoszone wady i uszkodzenia przyjmowane są w formie pisemnej w punkcie w którym dokonano zakupu, który niezwłocznie powiadomi Gwaranta. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest okazanie gwarantowi dowodu zakupu wyrobu oraz przekazanie szczegółowego opisu wady. Jeżeli wyrób jest zamontowany, to dodatkowo podpisania oświadczenia, że wyrób został zamontowany i użytkowany zgodnie z instrukcją.• W przypadkach szczególnych, np. po upływie terminu rękojmi lub likwidacji punktu sprzedaży, kupujący składa reklamację bezpośrednio do Gwaranta na niżej podany adres.• Gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji, zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy wyrobu wadliwego, lub wymiany wyrobu na wolny od wad, w terminie uzgodnionym z kupującym.• Gwarant nie dokonuje zwrotu kosztów nie uzgodnionych z Gwarantem a poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania.• Przy wymianie wyrobu lub jego części elementy wymienione przechodzą na własność Gwaranta.• Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu usuwania wad wyrobu nie może przekroczyć wartości zakupu wyrobu.• Okres od daty zgłoszenia reklamacji – uznanej za zasadną – do daty jej usunięcia, przedłuża o ten czas termin upływu gwarancji.• Nabywca przed zgłoszeniem reklamacji zobowiązany jest sprawdzić czy wada nie jest wadą montażu, nieodpowiedniego przechowywania, użytkowania czy konserwacji wyrobu oraz udostępnić zareklamowany towar przedstawicielowi Gwaranta w terminie uzgodnionym, celem oględzin.• W przypadku stwierdzenia braku zasadności reklamacji, Gwarant może dochodzić od Kupującego zwrotu kosztu dojazdu serwisu na miejsce rozpatrzenia reklamacji.• Rozstrzyganie sporów związanych z gwarancją na wyroby będzie się odbywać w oparciu o polskie przepisy prawne: kodeks cywilny w odniesieniu do osób prawnych oraz ustawę o szczególnych warunkach Sprzedaży konsumenckiej w odniesieniu do osób fizycznych.• Roszczenie z tytułu gwarancji wygasa, jeżeli naprawa została przeprowadzona przez osoby nieupoważnione lub zastosowano części innego producenta.3.3. Wyłączenia z gwarancji Wyłącza się odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji w przypadku:• zakupu wyrobu niepełnowartościowego po obniżonej cenie,• naturalnego zużycia wyrobu w trakcie eksploatacji, np. wymiany uszczelek,• wad nieistotnych, tzn. takich, które pozostają niewidoczne po zamontowaniu wyrobu i nie mają wpływu na jego wartość użytkową,• wad powstałych na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych,• wad powstałych na skutek montażu niezgodnego z instrukcją i sztuką budowlaną oraz niegodnie z przeznaczeniem czy przy użyciu nieodpowiedniego sprzętu czy materiałów,• uszkodzeń i wad powstałych w trakcie transportu, przeładunku oraz w wyniku niewłaściwego przechowywania,• uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika i osoby trzecie,• uszkodzeń powierzchni z przyczyn niezależnych od producenta (w szczególności nie zastosowanie się do instrukcji konserwacji produktu poprzez użycie do mycia niewłaściwych środków pielęgnacyjnych, czyszczenia proszkiem lub środkami zawierającymi kwas, rozpuszczalniki, chlor, alkohol, silne zasady i detergenty, itp.),• wad powstałych przez nieodpowiednią jakość wody i osady wapienne, itp. uszkodzeń sitek, perlatorów, natrysków, automatycznych przełączników wannowych,• wad powstałych na skutek niewłaściwego zabezpieczenia wyrobu na czas prowadzenia prac budowlanych (itp. stosowanie niewłaściwych materiałów zabezpieczających, uszkodzeń powłok przez zabrudzenie zaprawą, tynkiem, farbą, silikonem, itp.),• stwierdzenia na wyrobie ingerencji osób nieupoważnionych (naprawy, przeróbki).4. Przypadki szczególne – odpowiedzialność cywilna za jakość wyrobu4.1. Gwarant jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za jakość wyrobów.4.2. Jeżeli stwierdzono wystąpienie szkody na rzecz osób lub mienia, przy czym przypuszcza się, że szkoda mogła być spowodowana wadliwym wyrobem Gwaranta, należy o tym fakcie niezwłocznie powiadomić pisemnie GROHE Polska Sp. z o.o.4.3.Gwarant podejmie niezwłocznie działania, celem ustalenia przyczyny, odpowiedzialności Gwaranta i oceny powstałej szkody, przez własny personel i/lub niezależnego rzeczoznawcę, powiadamiając o tym poszkodowanego.4.4.Poszkodowany jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań w celu ograniczenia skutków powstałej szkody.4.5. Wyrób będący przyczyną powstałej szkody musi zostać przekazany do dyspozycji Gwaranta, w celu przeprowadzenia jego ekspertyzy.4.6. Naprawy pogwarancyjne wykonywane są przez sieć autoryzowanych serwisantów. Wykaz serwisantów znajduje się na stronie internetowej: www.grohe.pl.
Porady Techniczne
+48 (0) 22 / 54 32 640
biuro@grohe.com