TAMOE Kafel ścienny Bianco o wymiarach 9,8x29,8
Rodzaj: Płytka ścienna
Format: 9,8x29,8 cm
Grubość: 10,4 mm
Do zastosowanie: wewnątrz
Przeznaczenie: Łazienka i Kuchnia
Powierzchnia: błyszcząca
Dokumenty: Atest higieniczny, Certyfikat zgodności, Certyfikat bezpieczeństwa
Płytka do płytki…
… aż ułożysz dowolny wzór z ogromnej ilości elementów nowej kolekcji Tamoe. Sześć kolorów, cztery różne formaty i dwa rodzaje powierzchni – płaska i delikatnie pofalowana. Wydaje się wręcz niemożliwym, że wszystko to idealnie się ze sobą łączy – a jednak! Wciąż za mało? To mamy jeszcze szklane inserta z energetyzującymi grafikami, m.in. pachnącej kawy. Łącz wszystkie elementy w dowolny sposób, aż każde wnętrze stanie się jedynym w swoim rodzaju.
Warunki udzielenia gwarancji są zgodne z obowiązującymi przepisami polskiego prawa: Kodeks Cywilny - art. 577 do 581 Ustawa z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o zmianie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie.
Nie uważa się zawady fabryczne defektów spowodowanych:
-
nieprawidłowym montażem i eksploatacją
-
zastosowaniem wyrobów niezgodnie z ich przeznaczeniem
-
uszkodzeniem mechanicznym -przechowywaniem płytek niemrozoodpornych (bez prawidłowego zabezpieczenia) w temperaturze ≤ 0°C .
Uprawnienia gwarancyjne wygasają w przypadku nie stosowania się do zaleceń Producenta zawartych w Karcie Gwarancyjnej. Producent zobowiązuje się w przypadku uznania reklamacji do udzielenia bonifikaty lub wydania wyrobu wolnego od wad wybranego przez klienta z aktualnej oferty handlowej z wyrównaniem różnicy cen oraz pokrycia kosztów związanych z ponownym zainstalowaniem, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty uwzględnienia reklamacji. Wydanie wyrobu z aktualnej oferty handlowej dotyczy w pierwszej kolejności wydania towaru tożsamego z pierwotnym wolnego od wad, a w sytuacji braku takiego towaru w aktualnej ofercie – towaru w tym samym gatunku o porównywalnej cenie i właściwościach. W przypadku uznania reklamacji i przyznania prawa do zwrotu kosztów, termin zwrotu kosztów wynosi 14 dni od dnia demontażu wadliwego towaru i potwierdzenia tego faktu przez przedstawiciela producenta.
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (dotyczy osób fizycznych, którzy nabywają produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą).