Rozwiń filtry Zwiń filtry

Reklamację i zwroty

REKLAMACJE:
 
Prosimy o dokładne sprawdzenie uszkodzonego sprzętu i drobiazgowe opisanie objawów uszkodzenia będącego przedmiotem reklamacji.
 
Na podane w formularzu dane teleadresowe skontaktujemy się z Państwem, aby omówić warunki reklamacji.
Przed zgłoszeniem reklamacji, prosze zapoznać sie z warunkami gwarancji producenta i reklamacji (kliknij).
Prosimy o załączenie zdjęć na końcu poniższego formularza. Podanie kompletnych danych i szczegółowego opisu pozwoli na maksymalnie szybką reakcję w przekazaniu reklamacji do serwisu producenta, a tym samym przełoży się to na szybkie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia.
 
ZWROTY:
 
Zwroty osobiste przyjmowane są tylko w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w Wolicy w godzinach 10-16 - UWAGA zwroty nie są przyjmowane w soboty. Towar można również odesłać dowolnie wybranym przewoźnikiem na adres Sękocińska 29 05-830 Wolica. W przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość prosimy o wypełnienie poniższego formularza i wybranie odpowiedniego tematu wiadomości. Bardzo proszę zapoznać się z informacjami dotyczącymi zwrotów oraz wskazówkami dotyczącymi pakowania oraz wysyłki - kliknij po szczegóły!
 
W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY KONSUMENT PONOSI KOSZTY ZWIĄZANE Z DOSTARCZENIEM TOWARU.
 
WAŻNE! DO ODSYŁANEJ PACZKI PROSIMY DOKLEIĆ W WIDOCZNYM MIEJSCU KARTKĘ Z OPISEM 'ODSTĄPIENIE OD UMOWY', ORAZ DOŁĄCZENIE WYPEŁNIONEGO FORMULARZA ODSTĄPIENIA! PRZYSPIESZY TO PROCES SPRAWDZENIA PRODUKTU I ZWROT PIENIĘDZY.
 
 
UWAGA! W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ KORONAWIRUSA SARS-Cov-2, PROSIMY O NIEODSYŁANIE ZWROTÓW POCZTĄ POLSKĄ, FIRMĄ DHL ORAZ PACZKOMATEM INPOST.
W przypadku ewentualnego uszkodzenia produktów, firmy te nie ponoszą odpowiedzialności, a my nie mamy możliwości spisania protokołu szkody. Paczki zostaną przyjęte na Państwa odpowiedzialność.
 
 
 
Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu