Zasady realizacji dostaw zamówień dla klientów z Trójmiasta i okolic:
1.Poniższa mapka przedstawia podział na strefy, według których zmienia się koszt transportu zakupionych towarów. Koszt transportu nie obejmuje wniesienia.
2. Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem. Dzień przed dostawą kontaktujemy się z odbiorcą, w celu ustalenia przybliżonego przedziału godzin, w jakich dostarczymy zakupione artykuły. W dniu dostawy kierowca dzwoni do klienta na godzinę przed przyjazdem na miejsce.
3. Umożliwiamy zamówienie dostawy z wniesieniem, jednak wiąże się to z dodatkowym kosztem liczonym od minimum 150 zł. Koszt całkowity z wniesieniem wyceniany jest indywidualnie dla każdego zamówienia, w zależności od warunków, tj. podjazd, piętro, winda itd.
Uwaga!
Informujemy, że wniesienie takich produktów, jak:
• wanny żeliwne,
• wanny z hydromasażem,
• płytki ceramiczne,
• inne produkty wielkogabarytowe,
musi zostać zgłoszone wcześniej, wraz z podaniem wszystkich warunków (piętro, winda lub brak windy, podjazd pod klatkę itp.). Wycena wniesienia wyżej wymienionych produktów dokonywana jest indywidualnie.
W przypadku wątpliowści prosimy o kontakt z działem logistyki tel. 583 502 503