WARUNKI GWARANCJI
-
Producent udziela gwarancji na bezawaryjne działanie zakupionego grzejnika przez okres 5 lat, licząc od daty zakupu przez klienta końcowego, chyba, że czas składowania wyrobu u Partnera Handlowego przekracza 6 miesięcy. W tym wypadku okres gwarancji biegnie od daty zakupu grzejnika przez Partnera Handlowego.
-
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu, oraz prawidłowo wypełnionej Karty Gwarancyjnej.
-
Gwarancja dotyczy:
-
szczelności grzejnika,
-
powierzchni lakierowanych,
-
akcesoriów, w które grzejnik jest wyposażony fabrycznie.
-
Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń, powstałych w skutek :
-
użycia grzejnika niezgodne z jego przeznaczeniem,
-
niezastosowania się do instrukcji montażowej i eksploatacyjnej dołączonej do grzejnika, a w szczególności:
-
składowania grzejników na wolnym powietrzu, lub w nieprzystosowanych
do magazynowania pomieszczeniach ( np. pomieszczenia o podwyższonej
wilgotności ),
-
uszkodzeń mechanicznych, za wyjątkiem wad ukrytych, stwierdzonych po
rozpakowaniu nieuszkodzonego opakowania,
-
uszkodzeń spowodowanych użyciem niewłaściwych chemicznych środków czyszczących,
-
uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych, takich jak: powódź, pożar, wichura itp.,
-
instalowania grzejnika w instalacjach grzewczych otwartych, w systemach
przepływowych wody użytkowej, oraz w systemach opróżnianych z czynnika
grzewczego częściej, niż wynika to z niezbędnych wymogów eksploatacyjnych.
-
naprawy dokonanej przez osoby nieuprawnione,
-
zasilania grzejnika czynnikiem grzewczym o ciśnieniu roboczym wyższym
niż podane przez producenta w instrukcji użytkowania lub dokumentacji
technicznej,( w szczególności grzejniki panelowe KALINA, ELWIRA, JOANNA, WSZYSTKIE RODZAJE GRZEJNIKÓW VICTORIA oraz grzejniki z podwójnej rury kwadratowej typu WEZUWIUSZ – można stosować w instalacjach o maksymalnym ciśnieniu roboczym 3 bar).
-
zastosowania do napełnienia grzejnika i układu grzewczego czynnika grzewczego niezgodnego z PN-93/C-04607.
-
Warunkiem rozpatrzenia gwarancji jest dostarczenie do punktu, w którym grzejnik został zakupiony, lub bezpośrednio do producenta, zapakowanego w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem zewnętrznym wadliwego grzejnika.
W przypadku braku możliwości zdemontowania grzejnika, należy dokonać zgłoszenia
pisemnie lub E-mailem ( wskazana dokumentacja fotograficzna).
-
Producent zobowiązuje się do powiadomienia o uznaniu, lub nie uznania reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.
-
W wypadku uznania reklamacji producent zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia grzejnika naprawionego, lub nowego, w nie przekraczającym terminie 14 dni roboczych, liczonego od daty podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji, do punktu, w którym grzejnik został zakupiony lub do klienta reklamującego grzejnik.