Rozwiń filtry Zwiń filtry

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE:
 
Prosimy o dokładne sprawdzenie uszkodzonego sprzętu i drobiazgowe opisanie objawów uszkodzenia będącego przedmiotem reklamacji.
 
Na podane w formularzu dane teleadresowe skontaktujemy się z Państwem, aby omówić warunki reklamacji.Przed zgłoszeniem reklamacji, prosze zapoznać sie z warunkami gwarancji producenta i reklamacji (kliknij).
Prosimy o załączenie zdjęć na końcu poniższego formularza. Podanie kompletnych danych i szczegółowego opisu pozwoli na maksymalnie szybką reakcję w przekazaniu reklamacji do serwisu producenta, a tym samym przełoży się to na szybkie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia.

W celu sprawniejszego kontrolowania przebiegu reklamacji prosimy o składanie reklamacji bezpośrednio pod linkami wymienionymi poniżej:

Składanie reklamacji u producentów ma wiele zalet, m.in.:
- znacznie przyspieszy rozwiązanie reklamacji
- otrzymają Państwo bezpośredni kontakt do serwisu / serwisanta
- na bieżąco mogą Państwo kontrolować przebieg reklamacji

HANSGROHE - https://www.hansgrohe.pl/contact?topic=complaintPL
MASSI - https://massi.pl/kontakt/
GROHE  - https://groheserwis.com/
KFA - https://www.kfa.pl/pl-PL/serwis/zglos-reklamacje
GEBERIT / KOŁO - https://www.geberit.pl/uslugi/formularz-reklamacyjny/
DEANTE - https://reklamacja.deante.pl/
CERSANIT - http://reklamacje.cersanit.com.pl/#/
TRES - https://www.tresgriferia.com/customer/show
ELITA - https://serwis.elitameble.pl/CreateComplaint
SANSSWIS - https://www.sanswiss.pl/pl/kontakt/serwis
SANPLAST  - https://sanplast.pl/aw_rma/guest
RAVAK  - https://alex.ravak.eu/form/pl//form
DOMBIANCO - http://dombianco.pl/serwis/kontakt
FRANKE -  https://www.franke.com/pl/pl/ks/centrum-pomocy/kontakt/serwis.html

 
 
ZWROTY:
 
Zwroty osobiste przyjmowane są tylko w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w Wolicy w godzinach 10-16 - UWAGA zwroty nie są przyjmowane w soboty. Towar można również odesłać dowolnie wybranym przewoźnikiem na adres Sękocińska 29 05-830 Wolica. W przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość prosimy o wypełnienie poniższego formularza i wybranie odpowiedniego tematu wiadomości. Bardzo proszę zapoznać się z informacjami dotyczącymi zwrotów oraz wskazówkami dotyczącymi pakowania oraz wysyłki - kliknij po szczegóły!
 
W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY KONSUMENT PONOSI KOSZTY ZWIĄZANE Z DOSTARCZENIEM TOWARU.
 
WAŻNE! DO ODSYŁANEJ PACZKI PROSIMY DOKLEIĆ W WIDOCZNYM MIEJSCU KARTKĘ Z OPISEM 'ODSTĄPIENIE OD UMOWY', ORAZ DOŁĄCZENIE WYPEŁNIONEGO FORMULARZA ODSTĄPIENIA! PRZYSPIESZY TO PROCES SPRAWDZENIA PRODUKTU I ZWROT PIENIĘDZY.
 
 
UWAGA! W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ KORONAWIRUSA SARS-Cov-2, PROSIMY O NIEODSYŁANIE ZWROTÓW POCZTĄ POLSKĄ, FIRMĄ DHL ORAZ PACZKOMATEM INPOST.
W przypadku ewentualnego uszkodzenia produktów, firmy te nie ponoszą odpowiedzialności, a my nie mamy możliwości spisania protokołu szkody. Paczki zostaną przyjęte na Państwa odpowiedzialność.
 
 
 

Formularz reklamacje / zwroty

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Adres montażu

(do wypełnienia jesli sprawa dotyczy reklamacji)
*
*

Temat

*

Dodatkowe uwagi

Załączniki

Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu