Infolinia
POLAND UKRAINE
Rozwiń filtry Zwiń filtry

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE:
 
Prosimy o dokładne sprawdzenie uszkodzonego sprzętu i drobiazgowe opisanie objawów uszkodzenia będącego przedmiotem reklamacji.
 
Na podane w formularzu dane teleadresowe skontaktujemy się z Państwem, aby omówić warunki reklamacji.Przed zgłoszeniem reklamacji, prosze zapoznać sie z warunkami gwarancji producenta i reklamacji (kliknij).
Prosimy o załączenie zdjęć na końcu poniższego formularza. Podanie kompletnych danych i szczegółowego opisu pozwoli na maksymalnie szybką reakcję w przekazaniu reklamacji do serwisu producenta, a tym samym przełoży się to na szybkie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia.

W celu sprawniejszego kontrolowania przebiegu reklamacji prosimy o składanie reklamacji bezpośrednio pod linkami wymienionymi poniżej:

Składanie reklamacji u producentów ma wiele zalet, m.in.:
- znacznie przyspieszy rozwiązanie reklamacji
- otrzymają Państwo bezpośredni kontakt do serwisu / serwisanta
- na bieżąco mogą Państwo kontrolować przebieg reklamacji

SKŁADANIE REKLAMACJI BEZPOŚREDNIO
 PRODUCENT   LINK
  CERSANIT
  http://reklamacje.cersanit.com.pl/#/
  DEANTE
  https://reklamacja.deante.pl/
  DOMBIANCO  
  http://dombianco.pl/serwis/kontakt
  ELITA 
  https://serwis.elitameble.pl/CreateComplaint
  EXCELLENT 
  https://edok.excellent.com.pl/apps/portal/
  FRANKE  
  https://www.franke.com/pl/pl/home-solutions/kontakt/formularz-serwisowy-Franke.html
  GEBERIT
  https://www.geberit.pl/wsparcie-i-serwis/formularz-reklamacyjny/
  KOŁO
  https://www.geberit.pl/wsparcie-i-serwis/formularz-reklamacyjny/
  GROHE  
  https://groheserwis.com/
  KFA 
  https://www.kfa.pl/pl-PL/serwis/zglos-reklamacje
  MASSI 
  https://massi.pl/kontakt/
  RAVAK  
  https://alex.ravak.eu/form/pl//form
  ROCA 
  http://www.roca.pl/gdzie-nas-znajdziesz/lokalizacje/serwisanci/formularz-reklamacji
  SANSSWIS 
  https://www.sanswiss.pl/pl/kontakt/serwis
  HANSGROHE
  https://www.hansgrohe.pl/contact?topic=complaintPL
  SANPLAST  
  https://sanplast.pl/aw_rma/guest
  TRES 
 https://www.tresgriferia.com/sat-pl
  LAVEO 
  https://reklamacja.laveo.pl/reklamacja/zloz
  REA 
  https://www.reahurt.pl/serwis
  SALUS
  https://salus-controls.pl/salus-controls/formularz-reklamacyjny-3/
  OMNIRES
  https://omnires.com/pl/kontakt/#serwis
  KOSPEL 
  https://kospel.pl/info/zgloszenie-reklamacji.html
  NEW TRENDY  
  https://newtrendy.pl/formularz-on-line/
  FERRO  
  https://ferro.pl/serwis/reklamacje/
ZWROTY:
 
Zwroty osobiste przyjmowane są tylko w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w Wolicy w godzinach 10-16 - UWAGA zwroty nie są przyjmowane w soboty. Towar można również odesłać dowolnie wybranym przewoźnikiem na adres Sękocińska 29 05-830 Wolica. W przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość prosimy o wypełnienie poniższego formularza i wybranie odpowiedniego tematu wiadomości. Bardzo proszę zapoznać się z informacjami dotyczącymi zwrotów oraz wskazówkami dotyczącymi pakowania oraz wysyłki - kliknij po szczegóły!
 
Paczki odsyłane za pobraniem nie będą przyjmowane
W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY KONSUMENT PONOSI KOSZTY ZWIĄZANE Z DOSTARCZENIEM TOWARU.
 
WAŻNE! DO ODSYŁANEJ PACZKI PROSIMY DOKLEIĆ W WIDOCZNYM MIEJSCU KARTKĘ Z OPISEM 'ODSTĄPIENIE OD UMOWY', ORAZ DOŁĄCZENIE WYPEŁNIONEGO FORMULARZA ODSTĄPIENIA! PRZYSPIESZY TO PROCES SPRAWDZENIA PRODUKTU I ZWROT PIENIĘDZY.
 
 
UWAGA! PROSIMY O NIEODSYŁANIE ZWROTÓW POCZTĄ POLSKĄ.
W przypadku ewentualnego uszkodzenia produktów, firma nie ponosi odpowiedzialności, a my nie mamy możliwości spisania protokołu szkody. Paczki zostaną przyjęte na Państwa odpowiedzialność.
 
 
 

Formularz reklamacje / zwroty

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Adres montażu

(do wypełnienia jesli sprawa dotyczy reklamacji)
*
*

Temat

*

Dodatkowe uwagi

Załączniki

Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu