Infolinia
POLAND UKRAINE
Rozwiń filtry Zwiń filtry

Pytania i odpowiedzi

Kliknij w interesujący Cię dział a potem w odpowiednie pytanie. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w interesującej Cię sprawie - napisz maila na info@sklepbaterie.pl

I. ZAMÓWIENIE TOWARU, FAKTURY, OFERTY CENOWE

II. OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

III. RODZAJE DOSTAWY, USŁUGI DODATKOWE


 

I. ZAMÓWIENIE TOWARU, FAKTURY, OFERTY CENOWE

1. Jak złozyć zamówienie?

2. Jak do nas dojechać?

3. Przy numerze Sękocińska 29 jest puste pole - co mam zrobić?

4. W jakich godzinach mogę odebrać produkt z waszego oddziału?

5. Czy w Państwa oddziale można płacić kartą?

6. Złożyłem(am) zamówienie z opcją przedpłaty - jakie są dane do przelewu?

7. Co mam zrobić żeby otrzymać fakturę VAT?

8. Czy dostanę rabat?

9. Nie mogę złożyć zamówienia, co mam zrobić?

10. Czy można kupić u Was towar na raty?

11. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

12. Czy dostanę u Państwa dokument tax free?

13. Czy dostanę u Państwa fakturę unijną

14. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

 

1. Jak złozyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej www.SklepBaterie.pl poprzez dodanie produktu do koszyka i wypełnienie w kolejnych krokach formularza adresowego. Poprawnie złożone zamówienie skutkuje otrzymaniem mailowego potwierdzenia zamówienia z nadanym numerem.

Drugą opcją jest złożenie zamówienia drogą mailową na adres wycena@sklepbaterie.plz podaniem pełnych danych (imię, nazwisko, adres, telefon, dane do faktury VAT, dane do wysyłki lub oddział w którym chcecie Państwo odebrać zamówienie) i listę numerów katalogowych zamawianych produktów. Nasz pracownik wprowadzi zamówienie do systemu i w ciągu 1 dnia roboczego prześle potwierdzenie z nadanym numerem.

 

2. Jak do nas dojechać?

Wszelkie informacje wraz ze wskazówkami dojazdu zawarte są w sekcji 'Oddziały kontakt'. Po wybraniu interesującego Cię oddziału, zostanie wyświetlona mapka i wskazówki

 

3. Przy numerze Sękocińska 29 jest puste pole - co mam zrobić?

Jedź 1,5km prosto w stronę trasy Katowickiej, jesteś w Sękocinie, a nie w Wolicy.

 

4. W jakich godzinach mogę odebrać produkt z waszego oddziału?

Godziny pracy, oraz aktualizacje dotyczące godzin pracy np w okresie świątecznym znajdziecie Państwo w sekcji 'Oddziały kontakt'

 

5. Czy w Państwa oddziale można płacić kartą?

Tak

 

6. Złożyłem(am) zamówienie z opcją przedpłaty - jakie są dane do przelewu?

Szanowni Państwo, prosimy zaczekać do 24h (dni robocze) od złożenia zamówienia, dane do przelewu zostaną przesłane mailowo wraz z potwierdzeniem dostępności towaru.

 

7. Co mam zrobić żeby otrzymać fakturę VAT?

Podczas składania zamówienia wystarczy zaznaczyć rubrykę 'Faktura VAT na firmę' lub ‘Faktura VAT na osobę fizyczną’ i wpisać pełne dane firmy, lub osoby fizycznej.

Uwaga – Faktury wystawiane są zgodnie z podanymi w formularzu danymi, po wystawieniu faktury nie mamy możliwości edycji i zmiany danych.

 

8. Czy dostanę rabat?

Szanowni Państwo, dokładamy wszelkich starań żeby ceny na stronie były jak najniższe, nie mniej jednak prosimy przesyłać zapytania ofertowe z wyszczególnionymi pozycjami które Państwa interesują, postaramy się przygotować indywidualną ofertę. Zapytania prosimy wysyłać na adres: wycena@sklepbaterie.pl lub za pośrednictwem formularza wycen

Aktualne promocje i kody rabatowe możecie Państwo sprawdzić w poniżym linku:

/kody-rabatowe-r180.html

Kod wystarczy skopiować do koszyka i wypełnić formularz z danymi osobowymi. Uwaga – kody rabatowe nie łączą się – musicie Państwo sami zadecydować która promocja będzie dla Was najkorzystniejsza.

 

9. Nie mogę złożyć zamówienia, co mam zrobić?

Sprawdź czy wszystkie obowiązkowe pola formularza zamówienia zaznaczone gwiazdką zostały prawidłowo wypełnione. Błędnie wypełnione rubryki system podkreśla kolorem czerwonym i pokazuje format w jakim powinny być wpisane dane. W przypadku dalszych problemów spróbuj zmienić przeglądarkę internetową, jeśli to też nie pomaga wyślij zamówienie mailowo na adres info@sklepbaterie.pl

 

10. Czy można kupić u Was towar na raty?

Tak, można kupić towar na raty – wnioski obsługuje bank Credit Agricole, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty odsyłamy do poniższego linku:

/raty-credit-agricole-r216.html

 

11. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin podany przy produkcie jest terminem orientacyjnym, podanym wg stanu magazynu głównego k/Warszawy. Do wysyłki paczki należy doliczyć 1 dzień roboczy, palety 1-2dni robocze, dostawa do oddziału 2-4dni roboczych. Dokładny czas realizacji jest zawsze przekazywany po złożeniu zamówienia.

 

12. Czy dostanę u Państwa dokument tax free?

Nie

 

13. Czy dostanę u Państwa fakturę unijną?

 Wystawiamy faktury unijne po uprzednim zgłoszeniu. Do realizacji wymagamy dokumentów firmy powiązanych z osobą zamawiającą lub pisemnym upoważnieniem dla osoby zamawiającej na którą ma zostać wystawiony dokument (firma musi być aktywnym podmiotem), oraz oświadczenia o wywiezieniu towaru za granicę. W szczególnych przypadkach zastrzegamy możliwość pobrania kaucji w wysokości VAT dla danego zamówienia.

 

14. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status bieżącej realizacji możesz śledzić po zalogowaniu na swoim koncie w sklepie internetowym. Sprawdzisz status księgowania wpłaty oraz aktualny stan realizacji.

 

II. OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

1. Czy przysługuje mi zwrot towaru?

2. Jak dokonać zwrotu towaru zakupionego w SklepBaterie.pl?

3. Jak zgłosić reklamację na towar zakupiony w SklepBaterie.pl?

4. Otrzymałem fakturę, ale jest na niej błąd w danych - co mam zrobić?

5. Otrzymałem paczkę, ale gdzie jest faktura?

6. W zakupionym produkcie jest woda - czy to znaczy, że był używany?

 

1. Czy przysługuje mi zwrot towaru?

Szanowni Państwo, zgodnie z obowiązującymi przepisami odstąpienie od umowy przysługuje konsumentom czyli osobom fizycznym, biorącym towar na własne potrzeby, nie potrzeby działalności gospodarczej. W przypadku zakupu towaru na firmę prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obowiązuje.

 

2. Jak dokonać zwrotu towaru zakupionego w SklepBaterie.pl?

W pierwszej kolejności zwrot towaru należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie - kliknij aby przejść

Zwracany towar można odesłać kurierem/pocztą na adres DESPOL Sękocińska 29 05-830 Wolica z doklejoną

w widocznym miejscu kartką "ODSTĄPIENIE OD UMOWY", dołączając do paczki formularz odstąpienia,

bądź osobiście w siedzibie głównej firmy przy ul.Sękocińskiej 29 05-830 Wolica pon-pt 10-16 – uwaga – zwroty nie są obsługiwane w soboty.

Wszelkie szczegóły dotyczące zwrotów znajdziecie Państwo w regulaminie.

Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki, w przypadku zwrotów za pośrednictwem firm przewozowych.

 

3. Jak zgłosić reklamację na towar zakupiony w SklepBaterie.pl?

Reklamację towaru należy zgłosić za pośrednictwem formularza na stronie - kliknij aby przejść

Wszelkie szczegóły dotyczące reklamacji znajdziecie Państwo w regulaminie.

Poprawne zgłoszenie roszczenia skutkuje nadaniem numeru sprawy na który należy powoływać się w dalszym kontakcie.

Status reklamacji możecie Państwo sprawdzić w zakładce reklamacje wpisując dane do logowania otrzymane po poprawnym zgłoszeniu sprawy wraz z numerem reklamacji.

 

4. Otrzymałem fakturę, ale jest na niej błąd w danych - co mam zrobić?

Szanowni Państwo, w przypadku gdy w danych na fakturze pojawi się błąd, musicie Państwo wypisać druk noty korygującej, odesłać skan na adres mailowy info@sklepbaterie.pl W zwrotnej wiadomości odeślemy skanem podpisaną i podstemplowaną notę korygującą którą możecie Państwo podpiąć do faktury i przekazać do Urzędu Skarbowego. Poniżej link do ściągnięcia noty korygującej:

NOTA KORYGUJĄCA

Faktury wystawiane są zgodnie z wpisanymi w formularzu danymi i nie korygujemy faktur w celu zmiany podmiotu.

W orzecznictwie organów podatkowych wyklucza się możliwość całkowitej zmiany nabywcy poprzez wystawienie noty korygującej (np. zmiana nabywcy z podmiotu A na podmiot B) (m.in.: interpretacja indywidualna Ministra Finansów z 30.09.2009 r. (ILPP`/443-798/09-2/BP).

 

5. Otrzymałem paczkę, ale gdzie jest faktura?

Faktury doklejone są zawsze do zewnętrznego opakowania (folii) każdej paczki lub palety. Jeśli wyrzuciłeś już zewnętrzne opakowanie, prześlij prośbę o duplikat wypełniając formularz.

 

6. W zakupionym produkcie jest woda - czy to znaczy, że był używany?

Każdy produkt po zejściu z produkcji przechodzi testy szczelności - producenci ponoszą odpowiedzialność za prawidłowe połączenia i szczelność np głowicy w bateriach kuchennych czy łazienkowych. Produkty takie jak baterie, zestawy prysznicowe, zawory, kotły gazowe czy nawet pralki i zmywarki mogą posiadać śladowe ilości wody. Pozostałości wody w nowych produktach sanitarnych są naturalnym zjawiskiem i nie oznacza to, że produkty były rozpakowywane i używane przed sprzedażą. Zgłoszenia reklamacyjne z powyższego tytułu są niezasadne.

 

III. RODZAJE DOSTAWY, USŁUGI DODATKOWE

1. Jakie są koszty wysyłki?

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

3. Strefy transportu BUS SklepBaterie

4. Czy jest możliwe wniesienie towaru z zamówienia?

5. Czy kurier zadzwoni wcześniej przed dostawą?

6. Czy jest możliwość informowania smsem o bieżącym statusie zamówienia?

 

1. Jakie są koszty wysyłki?

Nasz system automatycznie podlicza koszty przesyłki po dodaniu do koszyka (są widoczne jeszcze przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia), wszystko uzależnione jest od wagi i gabarytów produktów. Jednostkowe ceny wysyłki widoczne są przy każdym produkcie. Po szczegóły odsyłamy do sekcji 'Transport i płatność'

 

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Na czas realizacji zamówienia składa się kilka czynników. Podany przy produktach czas realizacji jest orientacyjny (zawsze potwierdzamy mailowo terminy). W przypadku zakupów kilku rzeczy z różnymi terminami trzeba przyjąć ten najdłuższy. W przypadku wysyłek kurierskich trzeba doliczyć 1-2 dni robocze na dostawę przez firmę zewnętrzną. Jeśli chodzi o transporty realizowane naszym samochodem:

Warszawa i okolice - poniedziałki, środy i piątki - dzień wcześniej dzwonimy żeby podać przedział godzin, kierowca zawsze dzwoni godzinę przed przyjazdem na miejsce

Kraków i okolice - czwartki - po skompletowaniu zamówienia, nasz pracownik dzwoni do klientów w celu ustalenia konkretnego dnia dostawy, zawsze robi to z odpowiednim wyprzedzeniem.

Łódź i okolice - dostawy realizowane są zawsze we wtorki i czwartki ,dzień wcześniej dzwonimy w celu ustalenia przedziału godzin w którym pojawi się kierowca.

Gdańsk i okolice – dostawy realizowane są codziennie, zawsze umawiamy kierowcę dzień przed planowaną dostawą.

Lublin i okolice - po skompletowaniu zamówienia, nasz pracownik dzwoni do klientów w celu ustalenia konkretnego dnia dostawy, zawsze robi to z odpowiednim wyprzedzeniem.

3. Strefy transportu BUS SklepBaterie

Transport BUS jest możliwy tylko na terenie Warszawy, Łodzi, Krakowa, Trójmiasta oraz najbliższych okolic. Dokładne mapy z zaznaczeniem stref zasięgu naszych dostaw znajdziecie Państwo w poniższych linkach:

/koszt-dostawy-r166.html

 

4. Czy jest możliwe wniesienie towaru z zamówienia?

Tak, istnieje możliwość wniesienia zamówienia, ale taka usługa dotyczy jedynie realizacji naszym transportem na terenie Warszawy, Łodzi, Krakowa, Trójmiasta i najbliższych okolic, koszt jest zależny od różnych czynników, wyjaśnia to poniższa tabela. W przypadku wysyłek kurierem nie ma możliwości wykupienia dodatkowo usługi wniesienia. Paczki do wagi 31,5kg kurier ma obowiązek dostarczyć pod drzwi, przesyłki powyżej tej wagi kurier dostarcza pod wskazany adres bez wniesienia.

 

 

5. Czy kurier zadzwoni wcześniej przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia do klientów, taki obowiązek nakłąda na kuriera dopiero odpowiednia wykpiona opcja – koszt 3 zł, do zaznaczenia podczas finalizacji zamówienia w koszyku.

 

6. Czy jest możliwość informowania smsem o bieżącym statusie zamówienia?

Tak, jest taka możliwość informowania smsowego o statusie realizacji zamówienia – koszt to 0,5zł, do zaznaczenia podczas finalizacji zamówienia w koszyku.

Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu