Xevolos E Umywalka wisz?ca 800/480 z otworem na bateri?, bez przelewu, SmartClean
GTIN: 4059625420836
Specyfikacja techniczna
Xevolos E Umywalka wisz?ca 800/480 z otworem na bateri?, bez przelewu, SmartClean
Specyfikacja
Waga | 0.1 kg |
---|
Specyfikacja techniczna
Producent | HANSGROHE |
---|
Wysyłki
Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
---|---|---|
Wysyłka DPD | Gratis | 15,00 zł |
Transport BUS SklepBaterie.pl STREFA 1 [ pokaż mapę ] | 89,00 zł | 99,00 zł |
Transport BUS SklepBaterie.pl STREFA 2 [ pokaż mapę ] | 109,00 zł | 119,00 zł |
Transport BUS SklepBaterie.pl STREFA 3 [ pokaż mapę ] | 139,00 zł | 149,00 zł |
Odbiór osobisty Wolica k/Janek poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:45 sobota: 10:00 - 13:45 ul. Sękocińska 29 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Kraków + 2-4 DNI ROBOCZE poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00 ul. Josepha Conrada 63 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Gdańsk + 2-4 DNI ROBOCZE poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00 ul. Emilii Hoene 10 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Bełżyce k/Lublina + 2-4 DNI ROBOCZE poniedziałek - piątek: 08:00 - 17:00 sobota: 10:00 - 14:00 ul. Wilczyńskiego 48 |
Gratis | Gratis |
Odbiór osobisty Łódź + 1-3 DNI ROBOCZE wtorek: 13:00 - 17:00 czwartek: 13:00 - 17:00 ul. Traktorowa 11 |
Gratis | Gratis |
H A N S G R O H E
Hansgrohetworzy prysznice i armaturę do łazienki i kuchni odpowiadające najnowszym standardom technologii, które przekonują designem i funkcjonalnością, dla każdego gustu i na każdą kieszeń, i które cieszą przez długie lata.
Warunki Gwarancji
Warunki gwarancji HansgrohePostanowienia ogólneOprócz rękojmi przysługującej klientom Hansgrohe w ramach jego obowiązków ustawowych,Hansgrohe udziela im dodatkowej gwarancji producenta. Gwarancja ta nie ma żadnego wpływu na skuteczność ogólnie obowiązujących przepisów prawa o odpowiedzialności cywilnej, np. ustawy o odpowiedzialności za produkty w przypadku umyślnego działania lub rażącej niedbałości czy w związku z narażeniem życia lub zdrowia wynikającymi z działalności Hansgrohe lub jego wykonawców.„Konsumentem” w rozumieniu niniejszej gwarancji producenta jest każda osoba fizyczna, która jest właścicielem produktu i nie zakupiła go w celu dalszej odsprzedaży ani w ramach swojej działalności zawodowej lub gospodarczej w celu wykonywania czynności związanych z tą działalnością u osób trzecich.„Nabywca” jest to konsument, który jako pierwszy zakupił produkt od Hansgrohe, jego przedstawiciela handlowego lub innej osoby fizycznej lub prawnej, która zakupiła ten produkt w ramach swojej działalności zawodowej lub gospodarczej w celu odsprzedaży lub instalacji.Ochrona z tytułu gwarancjiWażna na produkty Hansgrohe, które nabywcy zakupili po 01.01.2010 r. (decyduje dokument zakupu): Hansgrohe gwarantuje Konsumentom, że jego produkty są wolne od błędów materiałowych, produkcyjnych i konstrukcyjnych. Decyduje przy tym stan wiedzy naukowej i technicznej w chwili produkcji. Gwarancja obejmuje wyłącznie usterki obecne w produkcie już w chwili produkcji. Roszczenia z tytułu szkód następczych lub w związku z odpowiedzialnością producenta za produkt mogą być podnoszone wyłącznie na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów ustawowych. Niniejsza gwarancja jest ważna na 5 lat od chwili zakupu towaru przez Nabywcę, jednak nie dłużej niż 6 lat od chwili produkcji. W związku z realizacją świadczeń w ramach niniejszej gwarancji, w szczególności w przypadku naprawy lub wymiany okres gwarancyjny nie ulega przedłużeniu i nie zaczyna również nowego biegu. Pisemne zgłoszenie usterki Roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji Konsument może podnieść w formie pisemnego zgłoszenia usterki w czasie trwania okresu gwarancyjnego, w którym Nabywca zakupił dany produkt. Warunkiem zachowania tych roszczeń jest zgłoszenie usterek przez Konsumenta w ciągu dwóch miesięcy od chwili ich stwierdzenia lub od momentu, kiedy powinien był je stwierdzić. Na Konsumencie spoczywa obowiązek udokumentowania, że gwarancja jeszcze nie upłynęła (np. poprzez przedłożenie dowodu zakupu). W razie konieczności Hansgrohe zastrzega sobie prawo do ustalenia rozpoczęcia okresu gwarancji na dzień wyprodukowania produktu.Świadczenia gwarancyjneHansgrohe może wedle własnego wyboru naprawić produkt, dokonać jego wymiany lub zwrócić Konsumentowi koszty zakupu. Naprawa uszkodzonego produktu następuje z reguły poprzez autoryzowanego Serwisanta z danego regionu Polski, po uzyskaniu wcześniejszej zgody Hansgrohe. W takim przypadku gwarancja obejmuje bezpłatną dostawę niezbędnych części zamiennych. W przypadku gdy Hansgrohe zdecyduje się na wykonanie naprawy, to ponosi powstałe w ten sposób koszty części zamiennych, instalacji i koszty naprawy, a także wszelkie wydatki na transport i przesyłkę produktu. Konsument jest zobowiązany do udostępnienia wadliwego produktu. W przypadku wymiany produkt zostanie bezpłatnie zastąpiony nowym produktem takiego samego rodzaju, takiej samej jakości i tego samego typu. Jeśli w chwili zgłaszania usterki dany produkt nie jest już produkowany, to Hansgrohe zastrzega sobie prawo do dostarczenia produktu podobnego. Transport lub przesyłka od i przez Hansgrohe lub od i przez przedstawiciela handlowego, każdy demontaż i każda ponowna instalacja produktu lub inne szczególne działania mogą być podejmowane wyłącznie za uprzednią zgodą Hansgrohe. Jeśli Hansgrohe zgodzi się na zamierzone działania, to ponosi koszty związane z jego realizacją. O ile nie uzgodniono inaczej, Konsument jest zobowiązany do odebrania nowego produktu u najbliższego przedstawiciela handlowego Hansgrohe. Jeśli Hansgrohe zdecyduje się na zwrot kosztów zakupu produktu i potwierdzi tę decyzję pisemnie, to Konsument jest zobowiązany oddać produkt, a Hansgrohe zwraca mu poniesione koszty zakupu.Warunki i wykluczeniaWarunkiem obowiązywania niniejszej gwarancji jest instalacja wykonana przez fachowca zgodnie z instrukcją montażu a także odpowiednia pielęgnacja według zaleceń pielęgnacji, jak również dotrzymanie warunków zastosowania. Instrukcje montażu, obsługi i zalecenia pielęgnacji dołączone są do każdego produktu w języku polskim, a także dostępne są na stronie internetowej www.hansgrohe.pl.Roszczenie gwarancyjne nie dotyczy:• części zużywających się, np. uszczelek;• części kruchych, np. szkła, żarówek;• materiałów eksploatacyjnych, np. baterii zasilających, filtrów czy perlatorów;• niewielkich odchyleń produktów Hansgrohe od cech wymaganych, które nie mają wpływu na wartość użytkową produktu;• zabrudzeń, wpływu wody, w szczególności wody ciepłej, osadów wapiennych, błędów w eksploatacji lub obsługi, szkód wywołanych przez agresywne działanie warunków zewnętrznych, chemikaliów, środków czyszczących;• uszkodzeń produktu wynikających ze sposobu instalacji, transportu• produktów pochodzących z wystawy itp.Gwarancja traci ważność w przypadku:• nie zastosowania się do wręczonej Konsumentowi lub dostępnej na stronie www.hansgrohe.pl instrukcji montażu, zaleceń pielęgnacji i eksploatacji;
Porady Techniczne
(+48) 22 2591400
serwis@hansgrohe.pl