Duravit Starck 3 Toaleta WC kompaktowa 65,5x36 cm HygieneGlaze, biała 0126092000
- Producent: Duravit
- Seria: Starck 3
- Kod produktu: 0126092000
- Kolor: Biały
- Materiał: Ceramika
- Kształt: Okrągły/owalny
- Typ: Stojący
- Wymiary: 65,5 x 36 cm
- Waga: 29 kg
- Spłukiwanie: 6 l
- Odpływ: Poziomy
- Bez spłuczki
- Lejowa
- Mocowanie w komplecie
- EWL klasa 2
- Bez powłoki
- Ze szkliwem ceramicznym HygieneGlaze - zabija bakterie i zarazki
Do kompletowania z:
- Duravit Starck 3 Deska sedesowa wolnoopadająca, biała 0063890000
- Duravit Starck 3 Deska sedesowa zwykła, biała 0063810000
- Duravit Starck 3 Spłuczka z systemem Dual Flush doprowadzenie prawe lub lewe, biała 0920000005
- Duravit Starck 3 Spłuczka 39x18,5 cm z systemem Dual Flush, doprowadzenie dolne lewe, biała 0920100005
- Duravit Starck 3 Zestaw do zmiany przyłącza wody doprowadzenie z tyłu, chrom 0075041000
Warunki gwarancji Duravit
Duravit udziela 5 lat gwarancji na wszystkie produkty ceramiczne oraz z akrylu sanitarnego, 2 lata na meble łazienkowe, wszystkie systemy hydromasażu, elektroniczne deski sedesowe oraz akcesoria, pod warunkiem, że zostały zamontowane przez instalatora z certyfikatem firmy Duravit.
Odpowiedzialność
Ponieważ kupujący zapoznał się należycie z właściwościami produktów oferowanych przez sprzedającego, uzgodnione zostaje w wyraźny sposób, że kupujący wybrał produkty wskazane w zamówieniu przekazanym sprzedającemu na własną odpowiedzialność i zgodnie z ustalonymi przez siebie kryteriami. Wszelkie reklamacje odnośnie do ewentualnych jawnych wad towarów sprzedanych przez firmę Duravit będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym kupujący lub jego agent przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit, w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym towary dotarły na miejsca przeznaczenia (decyduje data stempla pocztowego). W ten sam sposób wszelkie zażalenia dotyczące możliwych wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu dwóch dni następujących po dniu, w którym kupujący stwierdził obecność takich wad ukrytych. W każdym przypadku reklamacje dotyczące wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku złożenia ich w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym klient przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach Duravit, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit – w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym towary dotarły na miejsce przeznaczenia. Reklamacje są dopuszczalne pod warunkiem szczegółowego i dokładnego opisu stwierdzonych wad lub niezgodności towaru z wymaganiami. Firma Duravit zastrzega sobie prawo do kontroli towarów stanowiących przedmiot reklamacji. W każdym przypadku reklamacje dotyczące ukrytych lub jawnych wad będą akceptowane wyłącznie wówczas, jeśli towary nie zostały poddane żadnej przeróbce i jeśli stwierdzono po rozważeniu stanowisk obu stron, że wady te należy przypisać firmie Duravit, oraz jeśli kupujący poczynił konieczne kroki w celu utrzymania towarów w pierwotnym stanie do chwili potwierdzenia zasadności reklamacji po rozważeniu stanowiska stron lub w miarę możliwości aż do chwili odesłania towaru. Odpowiedzialność firmy Duravit jest – zgodnie z preferencjami – ograniczona do wymiany w rozsądnym terminie towarów uznanych za wadliwe, bez obciążania firmy Duravit jakimikolwiek dalszymi opłatami, poza opłatą przesyłki takich towarów, lub do zwrotu fakturowanej kwoty. Spory dotyczące ewentualnych wad w żadnym wypadku nie uprawniają kupującego do zawieszenia lub odmowy płatności faktur lub weksli. Jednoznacznie firma Duravit nie przejmuje żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie może ponieść kupujący w związku z zakupem towarów objętych gwarancją. Towary sprzedawane po cenach specjalnych ze względu na obniżenie kategorii jakościowej towaru nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstaw dla reklamacji dotyczących sposobu wykonania, nierówności powierzchni, zgodności wymiarowej itp. Towary nie mogą być w żadnym wypadku zwracane bez uzyskania uprzedniego pozwolenia. Pozwolenie takie nie może być w żadnym wypadku traktowane jako potwierdzenie zasadności reklamacji.