Opis produktu:
- Producent: Nowa Gal
- Seria: Basis BS 12
- Kod produktu: Basis BS 12
- Rodzaj produktu: płytka
- Rodzaj powierzchni: natura
- Format: 30 x 60 cm
- Grubość płytki: 0,88 cm
- Typologia: kamień
- Zastosowanie:
wewnętrzne, zewnętrzne, kuchnia, łazienka, salon, sypialnia, hol, przedpokój, korytarz, schody, balkon, taras, elewacja, obiekty użyteczności publicznej, obiekty handlowe, baseny
- Technologia: gres nieszkliwiony
- Natura
- Mrozoodporność
- Odporność na plamienie
- Odporność na ścieranie wgłębne
- Antypoślizgowość
- Barwiona masa: tak
- Rektyfikacja: nie
- Mrozoodporność: tak
- Antypoślizgowość: R 10
- Odporność na ścieranie wgłębne: ~ 120 mm3
- Ilość szt. w opakowaniu: 8 szt.
- Ilość m2 w opakowaniu: 1,44 m2
- Waga opakowania: 28,90 kg
WARUNKI GWARANCJI
1. Przestrzeganie zaleceń Producenta zawartych na opakowaniach produktu i w dalszej części niniejszego dokumentu.
2. Reklamacje związane z ujawnieniem wady jakościowej objętej gwarancją należy zgłaszać w punkcie zakupu płytek w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż 2 miesiące od momentu stwierdzenia wady.
3. Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia zawierające:
- prawidłowo wypełnione zgłoszenie wady zawierające szczegółowy opis stwierdzonej
wady, okoliczności jej ujawnienia, oczekiwania Zgłaszającego i wielkość roszczeń,
- rachunek zakupu produktu,
- rachunki pozwalające ustalić Producenta i rodzaj materiałów użytych do montażu,
- rachunki lub umowy pozwalające zidentyfikować wykonawcę robót montażowych (brak tego typu dokumentów traktowany będzie jako montaż „własny”).
4. Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu.
Z gwarancji wyłączone są:
1. Powierzchnie płytek polerowanych zamontowanych w miejscach, po których odbywa się ruch (nie dotyczy innych parametrów płytek).
2. Wady, o których Klient wiedział w momencie zawierania umowy lub oceniając rozsądnie powinien wiedzieć.
3. Wady spowodowane:
- transportem i przechowywaniem,
- nieprawidłowym montażem,
- stosowaniem produktu niezgodnie z przeznaczeniem i właściwościami,
- uszkodzeniem mechanicznym,
- zastosowaniem nieprawidłowych materiałów i narzędzi do obróbki i montażu,
- niewłaściwą konserwacją i eksploatacją,
- kataklizmami i zdarzeniami losowymi,
- czynnikami chemicznymi i wysoką temperaturą.
W przypadku stwierdzenia wady jakościowej, Ceramika Nowa Gala zobowiązuje się do pokrycia uzasadnionych kosztów, usunięcia wady lub do wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
Obowiązki zgłaszającego niezgodność:
1. Zgłaszający zobowiązany jest udostępnić reklamowany produkt upoważnionej przez Producenta osobie i umożliwić wykonanie wszystkich czynności pozwalających ocenić przyczynę i zasadność zgłoszenia.
2. Brak zgody na wykonanie opisanych w pkt.1 czynności spowoduje oddalenie zgłoszenia jako nieuzasadnionego.
Obowiązki Producenta / Gwaranta
1. Producent / Gwarant po stwierdzeniu kompletności zgłoszenia przeprowadzi oględziny produktu, w terminie uzgodnionym przez strony, nie później niż 21 dni od daty zgłoszenia.
2. Decyzja o zasadności zgłoszenia i ustosunkowaniu się do żądań Zgłaszającego musi być podjęta w ciągu 14 dni od dokonania oględzin, a w przypadku potrzeby wykonania badań lub ekspertyz termin 14 dni liczy się od daty ich zakończenia.
3. Zakończenie postępowania i naprawienie ewentualnych szkód musi zostać dokonane nie później niż 30 dni od daty podjęcia decyzji o zasadności zgłoszenia reklamacji.
4. Sporządzenie i zapoznanie Zgłaszającego z protokołem oględzin oraz wynikami badań i ekspertyz (o ile ich wykonanie okaże się konieczne).
5. Dołożenie należytej staranności w celu możliwie najszybszego zakończenia postępowania, obiektywnej oceny zasadności i realnego wyliczenia ewentualnych strat Klienta.
6. Producent zastrzega sobie prawo oddalenia reklamacji w przypadku jej oczywistej bezzasadności.